czwartek, 24 marca 2016

Kufer na skarby

Był scrapbooking - w postaci Exploding Boxa, czas na mój ukochany decoupage....
Bo moje kreatywne pasje zaczęły  się - a jakże by inaczej - od decoupage'u.

Na pierwszy ogień idzie jedna z moich ostatnich prac (choć pokażę Wam dużo, dużo więcej wcześniejszych - ale wszystko w swoim czasie;) - kufer na skarby, a konkretnie na moje farby akrylowe, które w pewnym momencie były już wszędzie....

Kufer pomalowany farbami akrylowymi, kredowymi, przetarty papierem ściernym z motywem dziewczynki i różowych róż, w klimacie bardzo vintage, bardzo retro.

Całość zabezpieczona lakierem bezbarwnym akrylowym do drewna Altax:)

W jednym z następnych postów pokażę Wam krok po kroku jak powstawał, a tymczasem:

widok z góry - dziewczynka pokryta spękaniami dwuskładnikowymi Dala (small crack), spękania wypełnione pastą w kolorze umbra, różyczki pocieniowane bitumem, zdjęcie pocieniowane farbami akrylowymi


widok z boku
 

 
drugi bok

 
przód - trzy dziewczynki "postarzone"

 
tył
 
 
środek - czyli mój mały bałaganik ujarzmiony;))
 
kufer kupiłam u AnnTe Project - polecam gorąco:))
 
zaś w tworzeniu kufra zainspirowałam się rewelacyjnym filmem z inspirello.pl:
 
Generalnie - jestem samoukiem, wszystko czego się nauczyłam zawdzięczam oglądaniu filmików na YouTube, ale - przede wszystkim - filmików Inspirello - dlatego to właśnie całej ekipie Inspirello - DZIĘKUJĘ!!!!:))
 

1 komentarz:

  1. 44 year-old Executive Secretary Jamal Mapston, hailing from Thorold enjoys watching movies like Destiny in Space and Kayaking. Took a trip to Tyre and drives a Diablo. kliknij odniesienie

    OdpowiedzUsuń