wtorek, 23 maja 2017

Prawdziwie męski temat

Dzisiaj przychodzę do Was z prawdziwie męskim tematem - exploding box na 35. urodziny mężczyzny, którego marzeniem jest kierowanie tirem:))

i tak oto powstała taka karteczka:


box w nietypowych wymiarach: podstawa miała 10x15 cm, wysokość - 10 cm

z zewnątrz box ozdobiłam papierem przedstawiającym miasto o zachodzie słońca (papier z kolekcji Scrapberry's Mediterranean Dreams Colorful City) - w końcu podróżując podziwia się różne miejsca:)


pokrywkę przewiązałam pasującą kolorystycznie brązową wstążką, z własnoręcznie zrobioną kokardką, dodałam także imię Jubilata




a w środku?:) - prawdziwe męskie królestwo:)


w centralnym punkcie znalazł się fantastyczny tir zaprojektowany i wykonany specjalnie na potrzeby tego boxa przez fantastyczne LaseroweLove:))



tir był specjalnie zamawiany, gdyż zależało mi na tym, by był odpowiednio długi - box miał 15 cm długości, tir - 12:)



miał też zdejmowaną pokrywę, którą postanowiłam wykorzystać - takie auto powinno w końcu przewozić jakiś ładunek i... voila!:) - poszłam do Leroy Merlin, powybierałam śrubek, nakrętek i innych pierdółek, których nie umiem nazwać, na wagę i powrzucałam do środka tira


trochę "ładunku" również poumieszczałam dookoła samochodu - tak dla ozdoby, pojawiła się też wstęga z napisem "spełnienia marzeń"



na jednej ze ścianek umieściłam napis "35 urodziny Dariusza", który również ozdobiłam nakrętkami od śrub


tira posadowiłam na podłodze boxa - jezdni zrobionej z ciemnoszarego brystolu i paska lśniącego perłowego białego papieru:)

na ściankach znalazł się papier imitujący drewniane skrzynie z przeróżnymi napisami, w których zwykle przewozi się ładunek z dalekich miejsc:) 



Pracę zgłaszam na wyzwania:

ScrapCafe:


oaz Towarzystwa Dobrej Zabawy:


I jak wrażenia?:))

9 komentarzy:

  1. Świetna, pomysłowa praca! Idealna dla mężczyzny :) Dziękuje za zgłoszenie do wyzwania TDZ :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękujemy za udział w wyzwaniu ScrapCafe.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie męskie pudełko....Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapcafe.

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwiam wysiłek. Szalenie pomysłowy box!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu ScrapCafe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Очень оригинальное использование гаек, шурупов, винтов. Мужчина будет удивлен такому подарку) Спасибо от блога ТДЗ!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo pomysłowo :) super praca, dziekuję za udział w wyzwaniu TDZ :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Marzenia spełnią się na pewno :) Dziękujemy za wspólną zabawę z TDZ

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczna i pomysłowa praca, dziękuję za udział w zabawie z TDZ :)

    OdpowiedzUsuń
  9. 22 years old Mechanical Systems Engineer Leland Fishpoole, hailing from Mount Albert enjoys watching movies like "Corrina, Corrina" and Coloring. Took a trip to Historic City of Sucre and drives a Ram. wejdz na strone

    OdpowiedzUsuń