wtorek, 23 maja 2017

Ślubnie, romantycznie, z karetą:)

Kolejną pracą, jaką chciałam Wam dzisiaj pokazać jest box ślubny - niby klasyczny, ale elegancki i na pewno baaaardzo romantyczny.

Zobaczcie sami:


zdecydowaliśmy się na kolory delikatne - odcienie niebieskiego, z domieszką bieli, a w zasadzie to odcienie bardzo jasnego niebieskiego - błękitu, miało być lekko i zwiewnie, romantycznie (nadużywam tego słowa? - przepraszam;))



na górze pojawiły się błękitne kwiaty, trochę organzy i sitaki florystycznej w tym samym kolorze oraz piórka - białe i błękitne



zewnątrz pudełko udekorowałam papierem Studio75 - Marzenie Alicji


bazę wykonałam z papieru w kolorze jasno szarym, w zasadzie ten szary też już wpada w odcienie błękitu, nie jest to taki typowy szary, szary, którego nie lubię...


w środku na tym szaro błękitnym umieściłam już typowo błękitny papier, a na nim dopiero ozdoby ścianek - kalendarz, życzenia i retro parę z imionami Nowożeńców.

Na ściankach nie mogło zabraknąć mojego najukochańszego wianka Catalina Wearth Memory Box:))



centralny punkt boxa stanowiła natomiast obłędna kareta z CraftyMoly, posadowiona na piórkach i ozdobiona delikatnymi kwiatkami jabłoni oraz sweetheartami w odcieniach niebieskich:)




Pracę zgłaszam na wyzwania:

Tworzę w jednym kolorze:


Filigranek:


oraz I Kropki:


Bardzo jestem ciekawa Waszych opinii:)) uwielbiam ślubne klimaty, sama mam bardzo romantyczną duszę, dlatego z ogromną przyjemnością tworzę takie projekty:)) - ślubów na moim blogu będzie jeszcze zapewne sporo:))

8 komentarzy:

  1. Śliczny, delikatny box. Dziękuję za udział w wyzwaniu I Kropki

    OdpowiedzUsuń
  2. Box prześliczny, delikatny i bardzo fajnie pomysłowo wykonany... szkoda tylko ze tak sie otwiera na rogach, moze spróbujesz następnym razem na gotowej bazie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miłe słowa:) a otwiera się na rogach, bo po zrobieniu bazy uświadomiłam sobie, że kareta jest trochę za duża do boxa 10x10x10 i powinna mieć wymiary 11x11x10... a papieru już nie miałam żeby robić bazę jeszcze raz...
      z gotowych zdecydowanie nie korzystam. uważam, że dużo większą frajdę sprawia tworzenie boxa od podstaw niż dekorowanie gotowej bazy, poza tym nie lubię baz z niepołączonymi bokami:) generalnie też nie tworzę na tradycyjnych białych czy kraftowych bazach - korzystam z kolorowych papierów:)

      Usuń
  3. świetna praca :)
    dziękuję za udział w wyzwaniu Filigranek !

    OdpowiedzUsuń
  4. Ile tu się dzieje - mnogośc elementów zachwyca - i wszystko pięknie ze sobą pasuje :)
    Dziękuję za udział w niebieskim wyzwaniu w Tworzę w Jednym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobają mi się te łączenia w kształcie serc i kareta w środku. Dziękuję za udział w wyzwaniu I Kropki

    OdpowiedzUsuń
  6. beautiful project! thank you for playing along with us at I-Kropka!

    OdpowiedzUsuń
  7. 41 yrs old Project Manager Magdalene Hegarty, hailing from Leduc enjoys watching movies like Joe and Reading. Took a trip to Madriu-Perafita-Claror Valley and drives a 3500. odwiedz strone

    OdpowiedzUsuń