wtorek, 26 grudnia 2017

Pakowanie prezentów...

Pakowanie prezentów to też niezła zabawa... i dzisiaj chciałam Wam pokazać jeszcze jeden tag dołączony do prezentu, stanowiący główny element ozdobny opakowania, bo w końcu fajne i efektowne opakowanie to też... prezent;))

zobaczcie sami:


cały tag zrobiłam na bazie papieru z kolekcji Me to You Happy Jolly Christmas 


dodałam duże perełki, stempelek "Prezent od św. Mikołaja" od Lemonade - tym razem w kolorze srebrnym, skupiłam się generalnie na kolorystyce niebiesko srebrzystej:)


na górze umieściłam kwiatek z foarmiranu - piękną niebieską poinsetię


ozdobiłam ją dodatkowo gałązkami sosnowymi i dodałam trochę srebrzystych kuleczek znalezionych w Leroy Merlin



u góry znalazł się również niebieski nit - spinający ze sobą dwa takie same tagi - pod spodem znalazło się imię szczęśliwca obdarowanego prezentem;))


 cały prezent, już zapakowany prezentował się tak:



Tag i cały zapakowany prezent powstał w takim kształcie z myślą o wyzwaniach:

CraftCorner:


Foamiran Polska:


oraz Scrapka:


I jak Wam się podoba tak opakowany prezent?:))

7 komentarzy:

  1. Śliczny tag :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu CraftCorner

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna praca w prawdziwie mroźnym klimacie. Dziękuję za udział w wyzwaniu Foamiran Polska.

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładny tag, ciekawie prezentuje się na prezencie :) Dzięki za udział w wyzwaniu CraftCorner NatiDT

    OdpowiedzUsuń
  4. Pokaźna paczka hihihi dziękujemy za udział w naszym wyzwaniu CraftCorner pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne kolory :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu DT Foamiran Polska.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny tag, ma klimat...Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka!

    OdpowiedzUsuń
  7. Tag wspaniale zdobi prazent :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka :)

    OdpowiedzUsuń