niedziela, 3 grudnia 2017

Świąteczny bilecik do prezentu:))

Zaczął się grudzień...
i zaczął się sezon na świąteczne, bożonarodzeniowe prace...

ja też już zaczęłam... mój warsztat już powoli pachnie cynamonem, pomarańczami, anyżem i goździkami... jest klimatycznie i jest świątecznie;)

i już spieszę z pierwszą pracą świąteczną - przygotowaną specjalnie na trzy wyzwania - Zielonych Kotów - "Pod choinką", Paper Passion - "Bilecik do prezentu" oraz Sklepiku Gosi - "Pakujemy prezenty"

I tak - zrobiłam bilecik do prezentu - tag w świątecznym klimacie, który zostanie znaleziony pod choinką razem ze świątecznym prezentem, do którego zostanie przytwierdzony;))

a swoją drogą - uważam, że jest to najważniejszy element opakowania prezentu - w końcu bez bileciku nie wiadomo dla kogo podarek jest przeznaczony, dlatego z roku na rok coraz bardziej się staram nad wyglądem taga i przykładam do niego większej uwagi i pracy - pakuję prezenty tak, by żal było je otwierać;))

Zobaczcie sami:

tag wycięłam wykrojnikiem Sizzix, ozdobiłam go od góry kompozycją na bazie zielonych gałązek jodłowych

bazę bileciku - taga stanowił papier z kolekcji UHK Gallery  Loft Herbs (kocham ten papier!!!)


na dole umieściłam cudowny stempel Lemonade - znaczek pocztowy "Prezent od Świętego Mikołaja", który wykonałam za pomocą embossingu na gorąco;)


kompozycja powstała z połączenia anyżu, cynamonu, suszonych pomarańczy, jabłka i malutkich szyszek


gdzieniegdzie dodałam jeszcze złote i brązowe kuleczki


a całość potraktowałam białym gesso - przyprószając w ten sposób kompozycję delikatnie "śniegiem";))


obok stempla wylądowała jeszcze śliczna biało złota gipsowa gwiazdka;)


a pod spodem - oczywiście miejsce na wpisanie dla kogo prezent - drugi tag wycięty z papieru kraftowego i spięty z pierwszym za pomocą nitu



A tak bilecik prezentuje się przy prezencie:



Jak już wyżej wspominałam - praca powstała na trzy wyzwania:

Zielonych Kotów:


 Paper Passion:


i Sklepiku Gosi:


I jak Wam się podoba taka propozycja na bilecik do prezentu?:))

9 komentarzy:

  1. Jest piękny! I z pewnością krążą wokół niego świąteczne zapachy.
    Dziękuję za wspólna zabawę na blogu Sklepiku Gosi - DT Aneta.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach, taki bilecik to prezent sam sobie! Wspaniałości :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uroczy, szkoda, że nie widać go przy prezencie. Dziękuję za udział w zabawie Sklepiku Gosi - DT Renia

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale pachnący świętami ;)
    Dziękujemy za udział w zabawie na blogu Paper Passion ;o)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie pachnące... super:) Piękne! Dziękujemy za udział w wyzwaniu Paper Passion:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczny karnet! Dziękujemy za wspólną zabawę z Paper Passion:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna zawieszka:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Passion:)

    OdpowiedzUsuń