środa, 20 grudnia 2017

Tradycyjnie, radośnie i magicznie... świąteczny album

Dzisiaj kolejny mój album - w wersji świątecznej, z myślą o tym by pomieścił piękne rodzinne i świąteczne wspomnienia:)

Zobaczcie sami:

Cały album wykonałam przy użyciu papierów First Edition "A Christmas Story"


Korzystałam z tekturek LaseroweLove i Anemone


Centralny punkt okładki stanowił cudowny shaker box z LaseroweLove, potraktowany czerwonym embossingiem, w środku - mini cyrkonie czerwone i złote, dodałam też piękną czerwoną podwójną kokardę


Umoeściłam również dwie czerwone poinsettie zrobione własnoręcznie, dodałam trochę gałązek i kulek



Dodałam też uroczą serwetkę CraftPassion - listki - mój urodzinowy prezent:))


Zamknięcie - na gumkę z falbanką w pasującym ciemnozielonym kolorze, zaczepianą o ćwiek - perełkę


Grzbiet ozdobiłam napisem Merry Christmas



W środku kolejno otwierane karty:














A oto filmik prezentujący album:



Pracę zrobiłam na trzy wyzwania:

LaseroweLove - Magiczne Święta:


Craft Passion - Radosne Święta:


oraz Craft Style - Tradycyjne Święta:


I jak podowa Wam się taki świąteczny album?;)





4 komentarze:

  1. Wow,piękny album:) dziękuję za udział w zabawie Craft Style :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny!!!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft Style.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny, dopracowany, będzie wspaniałą pamiątką ze wspomnieniami świątecznymi :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft Passion.

    OdpowiedzUsuń