środa, 20 czerwca 2018

Ślubnie, romantycznie... z sercem:))

Dzisiaj chciałam Wam pokazać ślubny exploding box.

Jaki kolor najbardziej kojarzy się ze ślubem? - BIEL?:) NIEEEEEE.... nie mnie i nie dla mnie;P mnie ze ślubem najbardziej kojarzy się kolor.... soczystej czerwieni, kolor serca, kolor miłości i pożądania....

I dlatego powstał w zasadzie monochromatyczny box ślubny z obłędnie przepięknym i wyjątkowym samochodem, który udało mi się znaleźć na giełdzie Moto Weteran Bazar w Łodzi...

Zobaczie sami:


box ma wymiary 10x15x10 cm, baza w kolorze kremowym, potuszowana na krawędziach na czerwono, papier bazowy z kolekcji UHKów - świątecznej;)) i kokarda... oj dzieje się z tą kokardą: 


dodatkowo złote obrączki i róże WOC dla dekoracji:)



w środku znowu czerwień, czerwień i jeszcze raz czerwień z niewielkimi dodatkami kremu, papier w serducha, czerwone serwetki pod życzeniami, kalendarzem i tekturką z młodą parą



na autko przykleiłam napisy na tablicach rejestracyjnych, a nie chcąc zasłaniać pojazdu, który jest zjawiskowy - przyznacie?;) - użyłam tylko kilku kwiatów WOC po obu stronach i perłowych liści:)





znalazła się też duża kieszeń na kaskę:))


Pracę zgłaszam na wyzwania:

- ArtPiaskownicy - Paleta kolorów:


Artimeno - Ślubny exploding box:


oraz Zielonych Kotów - Monochromatycznie:


Dajcie koniecznie znać jak Wam się podoba:))

5 komentarzy:

  1. Przepiękna forma pudełka, praca dopracowana w każdym detalu, no i idealnie w naszych kolorach :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art - Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ponieważ mam okazję ostatnio często odwiedzać Twój blog, mogę śmiało powiedzieć że jesteś specjalistką od trudnych projektów. Wyszło przepięknie!
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Artimeno

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne pudełeczko, dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo pomysłowa, piękna praca :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy, pozdrawiam i życzę powodzenia. Inka-art DT

    OdpowiedzUsuń