poniedziałek, 4 listopada 2019

Turkusowo, ślubnie...

Poniżej prezentuję Wam kartkę, która powstała już jakiś czas temu (na koniec kwietnia bodajże), ale kartkę, która dla mnie jest bardzo wyjątkowa - dzięki niej wygrałam bowiem tytuł Fana Miesiąca Maja na fb marki Craft Passion :) 
powinnam dodać - mojej ukochanej marki Craft Passion - jakiś czas temu zaczęłam nałogowo kupować (albo dostawać - bo to zwykle moje życzenia urodzinowo - bożonarodzeniowe) wykrojniki CP, które są boooossssskie!!!! - rewelacyjnie wycinają, są świetnej jakości i genialnie komponują się w pracach

a w tej wykorzystałam moje ukochane - serwetkę z listkami, banerki oraz moje (wówczas, jak tworzyłam) nowości - czyli owalną serwetkę z listami i parę młodą

dodatkowo w ruch poszły papiery CP w listki - i efekt - jak na załączonym obrazku :)







czy te kolory i te papiery nie są boskie?:)
Pudełko na kartkę od GoatBox :)



trochę koronki, kwiatki WOC i listki wycięte wykrojnikiem z zestawu owalna ramka z listkami







Młodzi podobno byli zachwyceni... <3
a Wam jak się podoba? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz