poniedziałek, 3 września 2018

Koniec wakacji - wracamy do pracy:)

Długa przerwa na blogu? :) - no cóż... wakacje...

i nie myślcie sobie, że mi się nie chciało! - co to to nie:) trochę projektów w tym czasie też powstało i sukcesywnie - poczynając od dzisiaj będę Wam je pokazywać :)

Ostatnie 2,5 miesiąca było w moim życiu mega intensywne, mega szczęśliwe i mega zwariowane - ale oczywiście pozytywne! - to był czas spełniających się moich marzeń... i oby tylko dalej się TAK spełniały!:)

i - choć zwykle tego nie robię - i na bloga nie wrzucam swojej prywaty - tylko czyste rękodzieło - to dzisiaj jednym zdjęciem Wam pokażę jak spełniały się te moje marzenia:


Tak, Kochani - odwiedziłam... Norwegię!!! - odbyła cudowną i wyjątkową wycieczkę po Skandynawii, robiąc autokarem 5100 km i odwiedzając w 2 tygodnie Norwegię, Finlandię i Szwecję:) i powiem Wam jedno - było MEEEEEGA genialnie!!! polecam każdemu:
Tu - zdjęcie z plaży na Lofotach - małym archipelagu wysp na Kole Podbiegunowym, gdzie góry łączą się bezpośrednio z morzem, a widoki niekiedy przypominają te rodem z Karaibów:)

A wracając do Naszych spraw - do rękodzieła :) - w wakacje otrzymałam dwie mega fajne wiadomości:

- po pierwsze moja praca - kuchenny box retro - została wyróżniona w wyzwaniu "Coś dla kobiety" na blogu Art- Piaskownicy :) (banerek już umieściłam z boku bloga)

- po drugie druga moja praca - męski box z narzędziami - została zauważona na blogu 123scrapujTy, przy okazji publikacji wyników wyzwania "Męskie klimaty"

Bardzo dziękuję za te wyróżnienia - bardzo wiele dla mnie znaczą, zwłaszcza, że ostatnimi czasy coraz mniej mam ochotę brać udział w różnych wyzwaniach... no ale cóż czasami trzeba się trochę pobawić nawet jak się wie, że i tak nie zostanie się zauważonym. Tym bardziej teraz - kiedy moje prace się chociaż trochę wyróżniły - sprawiło mi to ogromna frajdę! :)

A co u Was słychać po wakacjach? Zabieracie się - wypoczęci i zrelaksowani - za nowe wyzwania i nowe projekty?:) - ja aktualnie już jestem w trakcie robienia kolejnych dwóch albumów - szczegóły niebawem! :))

Pozdrowionka!!! ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz