niedziela, 28 stycznia 2018

Zmediowana butelka w iście magicznym stylu

Pierwszym w tym roku zupełnie nowym moim projektem stała się.... butelka.

Chodził za mną ten pomysł od dawna i nareszcie się za niego wzięłam. Inspiracją do jej stworzenia były tutoriale do nowego Retro Kitu, który oczywiście musiałam nabyć:)

I wyszło tak:


zdjęcia musiałam wykonywać z lampą błyskową - bo tylko w ten sposób udało się naprawdę pokazać efekty, jakie uzyskałam dzięki zastosowaniu różnych wosków




A powstawało to wszystko tak:


zaczęłam od kwadratowej butelki po Bombay Saphire Gin, którą w pierwszej kolejności zasmarowała całą czarnym gesso:



następnie przykleiłam za pomocą Heavy Body Gel trochę folii aluminiowej, sznurek, koronki, suwak metalowy, sizal, kulki 3D i ramkę wyciśniętą z foremki z masy papierowej



za pomocą pasty modelującej z 13Arts przez maskę zrobioną z wykrojnika sizzix nałożyłam w kilku miejscach strukturkę przypominającą pastę pękającą:)


całość pokryłam jeszcze raz czarnym gesso


i zaczęłam się bawić woskami: srebrnym, grafitowym, niebieskim, fioletowym oraz farbkami akrylowymi z kita: niebieską, srebrną i żółtą, tą ostatnią chlapiąc pracę przy użyciu szczotki do zębów, w ten sam sposób napsikałam również mgiełkę z retrokitowego zestawu:)

dodałam również - za pomocą maski z kita - gwiazdki zrobione masą mikową i pokryte woskiem - również z kita:)  


na koniec jeszcze gdzieniegdzie masa kryształowa z kitu i owinięcie butelki żyłką ze srebrnymi kulkami:)








Butelkę zgłaszam na wyzwania:

13Arts - "Świętujemy" - zainspirowałam się oczywiście butelkami i samą tematyką świętowania:


DIY - "Szklane butelki":


No i oczywiście wyzwanie "sKraftuj Retro KIT" RetroKraftShopu:


I jak Wam się podoba mediowana butelka? Dajcie znać w komentarzach!:))

5 komentarzy:

  1. Widzę, że świetnie się bawiłaś przy tej butelce ... efekt końcowy powala :)
    Podoba mi się ozdabianie butelek różnymi technikami.
    Aż mnie wzięła ochota na powrót do zabawy z butelkami, których u mnie dostatek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Beautiful! Love all the textures and details! Thanks for joining us at 13@rts challenge!

    OdpowiedzUsuń
  3. So much textures ! Superb....thanks for playing with us at 13arts challenge

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczna butelka! Bardzo mi się podoba:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. 40 year old Research Assistant III Alia Ducarne, hailing from Thornbury enjoys watching movies like The Private Life of a Cat and Kayaking. Took a trip to Heritage of Mercury. Almadén and Idrija and drives a Oldsmobile F-88. mozesz sprobowac tutaj

    OdpowiedzUsuń