czwartek, 20 września 2018

Kosmiczny, naukowy box

Ten box jest nieco inny - jest kosmiczny, jest wyjątkowy, jest w takim naukowym klimacie....

Powstał dla osoby, która bardzo lubi moje prace i chciała też taki box mieć - z okazji bez okazji, po prostu box, a że marzenie nowej właścicielki boxa jest praca w NASA - to powstał taki oto właśnie:



szukałam, szukałam pomysłu... i znalazłam cudowne papiery ScrapBerry's w kosmicznej tematyce:) i tak ozdobiłam ścianki na zewnątrz - w zasadzie poza papierem i super sentencją dot.nauki - więcej nie było potrzebne :) 
oczywiście baza w kolorze czarnym - tylko taka pasowała do całości:)





a w środku - biurko naukowca - z laptopem, na ekranie którego znalazło się logo NASA


na biurku - pełno porozrzucanych papierów - wydruków jakichś konstrukcji rakiet itp. - co znalazłam ciekawego w necie to poszło w ruch :)


na ściankach - mądre i pasujące do tematyki całości sentencje, ozdobione naukowymi gadżetami (tekturkami) i gwiazdkami :)





i jeszcze małe zbliżenie biurka:


Praca powstała na wyzwanie Essów- floresów:


oraz Filigranek:



Dajcie koniecznie znać jak Wam się podoba:))

5 komentarzy:

  1. Świetny box!!! żałuje,że tak małe zdjęcia :( dziękuję za udział w wyzwaniu Essy-floresy. Pozdrawiam Ula

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne marzenie i piękny box !! Dziękuję za udział w wyzwaniu na essowym blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjny - idealnie kolorowy no i tematycznie wow :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Essy-Floresy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Świetny pomysł, pasująca kolorystyka, główne elementy i dodatki :) Dziękuję za udział w wyzwaniu u Filigranek, pozdrawiam, Kasia

    OdpowiedzUsuń
  5. fantastyczny box, uwielbiam takie klimaty :) dziękuję za udział w Filigrankowym wyzwaniu:)

    OdpowiedzUsuń