środa, 7 sierpnia 2019

Olbrzymi album na zdjęcia z tureckiej wycieczki

Chwila przerwy na blogu, znowu, niestety, ale musicie mi to wybaczyć - sporo projektów i brak czasu na cokolwiek, ale! - w chwilach przestoju zapraszam na mój fanpage na facebooku - Magdziorkowy Handmade :)

Ale przychodzę dzisiaj do Was z petardą!!! :)

Oto i on - jeden z moich ostatnich gigantycznych projektów - album na zdjęcia z Turcji, pomiścił (podobno) około 300 zdjęć

Powstał na granatowej bazie wykonanej w całości przeze mnie od podstaw, oklejonej papierem barwionym w masie od PaperCast w kolorze granatowym


już z samego założenia miał być ogromny - taka była prośba Koleżanki, dla której go robiłam - miała masę zdjęć z wycieczki i zależało jej by je wszystkie zmieścić


okładka to papiery Primy Marketing - z kolekcji Saint Tropez - Port of Sanit Tropez ze złoceniami (akurat część ze złoceniami to tył tego papieru - tutaj zależało mi na tych granato - brązowych dechach)


środek z kolei to w całości papiery z kolekcji "Ceramic" z Actiona - kupiłam 4 bloki (120 papierów) i... niewiele zostało :)


całość to 6 bardzo mocno rozbudowanych kart :)


A w środku wygląda to tak:


kieszonki, klapki, zakładki, harmonijki, waterfalle... oglądajcie i dajcie znać jak Wam się podoba :)
PS na końcu jest filmik :P










album wiązany jest na sznurki przewleczone przez nity - chciałam nawiązać do Starożytnej części Turcji i rzymskich sandałów :)

na okładce skromnie - tylko napis "Turcja" na wyciętych z wykrojnika prostokątach z kolekcji Preciuos Marieke i rok z wykrojnika Marienne Design pociągnięty glossy accent :)


A oto i filmik:



Pozdrawiam Was serdecznie i czekam na komentarze :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz