środa, 23 marca 2016

Witajcie:)

Zaczynam.... blogować:)
od dawna zbierałam się, zbierałam i.. nic z tego nie wychodziło.
więc dzisiaj, spontanicznie, zaczynam...

to będzie kreatywny blog o moim kreatywnym świecie...
bo na co dzień, po godzinach, gdy już zamkną się za mną drzwi pracy, siadam do biurka i ... tworzę:)
Decoupage, scrapbooking, cardmaking.... i własnie tutaj mam zamiar "chwalić" się swoimi pracami, postaram się również trochę popodpowiadać jak coś zrobić:)

Piszcie do mnie, komentujcie - jak tylko będziecie mieli jakieś pytania, chętnie podzielę się swoim doświadczeniem, chętnie dowiem się o Waszych - w końcu jestem też samoukiem i zdobywam doświadczenie dzięki bardziej doświadczonym Artystom:)

Pozdrawiam Wszystkich bardzo serdecznie:))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz