wtorek, 29 marca 2016

"Zardzewiały" chustecznik:)

Witam Wszystkich po Świętach!!!:))

Wracamy kreatywnie:)

a dzisiaj... przyszedł czas na pokazanie Wam mojej "perełki" - jednej z tych prac, z których dumna jestem w szczególny sposób:)

wykonanie - oczywiście moje, ale pomysł również - tym razem ciężko by mi było wskazać jakąś inspirację, jakąś pracę, która byłaby punktem wyjścia - kupiłam preparat do efektu rdzy, spojrzałam na serwetkę i... już wiedziałam co to będzie:)


serwetka w stare listy i pocztówki, postarzona delikatnie pastą w kolorze umbra, na nią położyła spękacz dwuskładnikowy Dala (Small), spęania wypełnione pastą w kolorze miedzianym.


na dwóch przeciwległych rogach rozsmarowałam nieregularnie pastę mineralną w kolorze ciemnoszarym metalicznym (pasta do efektu metalu), a w nią powciskałam grubym okrągłym pędzlem proszek do efektu rdzy, jak wszystko wyschło - pokropiłam odczynnikami rdzy i rozsmarowałam je pędzlem. Jak wyschły - dodatkowo dla wzmocnienia efektu użyłam trochę past: miedzianej i złoty antyczny, które delikatnie gąbeczką w niektórych miejscach naniosłam na pastę strukturalną, pomiędzy miejsca gdzie efekt rdzy był ładnie widoczny. 


spękania dwuskładnikowe zabezpieczyłam błyszczącym lakierem rozpuszczalnikowym Pentart, miejsca z efektem rdzy przesmarowałam lakierem matowym akrylowym Pentart.


rogi chusteczki ozdobione naklejonymi ozdobnymi narożnikami.


w środku i dolną klapkę pomalowałam farbą brązową akrylową w kolorze Iced Expresso, szablon ze stempelkiem Handmade odbiłam pastą w kolorze miedzianym.
Szablon pochodzi ze sklepu Inspirello: 

Mam nadzieję, że moja perełka się podobała:))

2 komentarze:

  1. 57 year-old Help Desk Operator Leland McFall, hailing from Beamsville enjoys watching movies like Body of War and Water sports. Took a trip to Gondwana Rainforests of Australia and drives a Duesenberg Model SJ Convertible Coupe. Strona glowna

    OdpowiedzUsuń