wtorek, 11 października 2016

Pięćdziesiątka z szampanem... i mój craftowy styl...

Mój craftowy styl... cóż... ciężko to jakoś zaszufladkować, ale m.in. na potrzeby wyzwania 123ScrapujTy postaram się w kilku słowach o tym "moim" stylu parę słów powiedzieć...
przede wszystkim boxy - exploding boxy... oczywiście kartki też robię, ale mam ich na koncie niewiele... moje serce skradły boxy, które uwielbiam robić.
Zawsze są to boxy robione przeze mnie od a do zet - nie kupuję gotowych baz, wykonuję je sama.
Zawsze tez łączę ścianki ze sobą - albo serduchami, albo takimi "wcięciami", ale muszą być połączone, bo takie podobają mi się najbardziej.
Kontrastuję kolory, lubię mocne połączenia, choć nie zawsze. Jestem romantyczną duszą więc i romantyczne prace też popełniam - szare, lawendowe, perliste itd....
Zawsze używam na zewnątrz boxa jednego papieru do oklejenia dołu i przykrywki - nie bawię się w łączenie różnych... zawsze też na górnej części umieszczam jakiś misz-masz lub kokardę, choć te są rzadsze...
No i ostatnia rzecz - czyli środek... staram się tworzyć je indywidualnie, uwielbiam projekty dopasowane do osoby, dla której box jest tworzony lub do okazji, w związku z którą powstaje. Jak wiem, że osoba obdarowywana lubi coś konkretnego - też staram się z tego skorzystać:)
uwielbiam też korzystać z wykrojników: moim no. 1 jest kółeczko z koronką dookoła oraz proste kółko z perforacją, ale ostatnimi czasy korzystam też namiętnie z kwadratów Spellbinder's takich jakby porwanych na bokach - super są!:))

ale dłuuuugi ten post - jak nigdy.... zatem - czas na zdjęcia...
Dzisiaj pokaże Wam box, który powstał na 50 urodziny mojej Cioci - tym razem zdecydowałam się na zrobienie podwójnych ścianek, które coraz bardziej mi się podobają:))


wierzch był czarny ozdobiony papierem z kolekcji Holmes in Love UHK Gallery oraz czerwoną grubą wstążką z podwójną kokardą (nauczyłam się je robić!:))


w środku chłodził się szampan:) w kubełku z kostkami lodu, dookoła koralowo - bordowe różyczki:)


butelkę zrobiłam sama z modeliny fimo


na ściankach umieściłam tagi z napisami - życzeniami z tej samej kolekcji (Holmes in Love)





a pod spodem kolejne ścianki - dwie z życzeniami, jedna z kalendarzem i jedna z grafiką:





środek z bliska prezentową się tak:



Pracę zgłaszam na wyzwania:



I jak się podoba taki boxik?

6 komentarzy:

  1. Szczerze powiedziawszy...jestem oczarowana, zachwycona, zauroczona...i faktycznie - masz swój styl! Przepiękne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za fajny tekst!!! Ciekawy ten twój styl- i tego się trzymaj! dziękujemy za wspólną zabawę z 123scrapujTy

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten papier zawsze się sprawdza:) Pięknie!
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu na blogu Przydasie Pasjonaty. Powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny box! Dziękuję za wspólną zabawę na blogu Przydasie Pasjonaty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za wspólną zabawę z PrzydasiamiPasjonaty! DT- jot.be.gie

    OdpowiedzUsuń
  6. 40 year old Environmental Tech Rheta Capes, hailing from Haliburton enjoys watching movies like Funny Bones and tabletop games. Took a trip to Medina of Fez and drives a Ferrari 625 TRC Spider. aktualnosci

    OdpowiedzUsuń