poniedziałek, 23 stycznia 2017

Dla Dziadka - czekoladownik:-)

Nigdy wcześniej nie robiłam czekoladownika - teraz, z okazji Dnia Dziadka - zdecydowałąm się na tą właśnie formę...
I wiecie co Wam powiem?;) - bardzo fajne te czekoladowniki!!! spodobała mi się ta forma i pewnie jeszcze nie raz się na nią zdecyduję:)

Mój - ten na wczorajszą uroczystość - utrzymałam w kolorystyce błękitno - niebieskiej, starając się jednocześnie utrzymać go w stylu glamour:)

Zobaczcie sami!:)


jako bazę czekoladownika wybrałam papier Magicznej Kartki z kolekcji Lekki jak puch


zdecydowałam się na kształt koperty - górną jej część ozdobiłam z jednej strony granatowym perłowym wykrojnikiem Memory Box i napisem "Dla Dziadka" wyciętym wykrojnikiem Spellbinders, a z drugiej strony kwiatami


pod kwiatami znalazło się też trochę liści - błękitnych, sebrnych i granatowych


kwiaty na granatowym kole potraktowałam skrzącym się brokatem


podobnie jak duże błękitne róże


na dole umieściłam podwójny pasek ze srebrnymi kryształkami, by było jeszcze bardziej glamour




zależało mi, żeby całość była bardzo elegancka:)


w środku - oprócz, oczywiście, pysznej czekolady - znalazło się również miejsce na życzenia od wnuczki:))


Czekoladownik zgłaszam na wyzwania:

- Magcznej Kartki - "Dla babci i dziadka"


oraz Art Piaskownicy - styl Glamour:


Jak oceniacie mój czekoladowy debiut?:))
Pozdrawiam serdecznie:))

7 komentarzy:

  1. Przepiękny czekoladownik, wygląda świetnie a kolorystyka jest bardzo ładna.
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  2. No dziadek będzie zachwycony:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super praca! Dziękuję za udział w wyzwaniu Magicznej Kartki. Pozdrawiam -Gosia♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna praca, bardzo elegancka! :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Magicznej Kartki! ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny blask :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art - Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. 23 year-old Account Executive Danny Saphin, hailing from Port Hawkesbury enjoys watching movies like "Whisperers, The" and Woodworking. Took a trip to Brussels and drives a Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport. pomocne strony

    OdpowiedzUsuń