piątek, 20 października 2017

Kosz z kwiatami i winem

Po dosyć długiej nieobecności spowodowanej pracą nad pewnym bardzo wyjątkowym projektem, o którym na pewno niebawem napiszę - wracam z nowymi i - mam nadzieję ciekawymi - rzeczami:))

Dzisiaj kosz z kwiatami i winem, a konkretniej - exploding box, którego punktem centralnym jest kosz z kwiatami i winem;))

Zobaczcie sami:

PS znowu przesadziłam z ilością zdjęć;)


góra ozdobiona pięknymi kwiatami WOC, całość utrzymana w kolorystyce kremowej, ecru, lekko różowej i brzoskwiniowej










a środek?:) - dalej delikatnie, kremowo beżowo i złotawo:)



a po środku - ON!:)
mój koszyczek wykonany własnoręcznie przez mnie - z korka po szamponie, juty, lnianego sznurka;))




w środku całe mnóstwo kwiatków głównie WOC




i flaszeczka winka:))







Box zgłaszam na wyzwanie CherryCraft:


I jak Wam się podoba taki delikatny boxik?:))

6 komentarzy:

  1. Piękny i elegancki box, a kosz wygląda rewelacyjnie! :) Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Cherry Craft :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, i to wino w koszyczku! Super :D Dziekujemy za udział w wyzwaniu Cherry Craft.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny box i świetny koszyk :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Cherry Craft

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny boxik tylko to wino takie małe :P Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Cherry Craft. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Szukałem wiklinowego kosza do ogrodu. Na stronie www.koszyki.net.pl znalazłem idealny!

    OdpowiedzUsuń
  6. 26 yr old Health Coach I Arri Nye, hailing from Courtenay enjoys watching movies like Doppelganger and Tai chi. Took a trip to Historic Area of Willemstad and drives a De Dion, Bouton et Trépardoux Dos-à-Dos Steam Runabout "La Marquise". pojawiaja sie na tej stronie internetowej

    OdpowiedzUsuń