niedziela, 24 grudnia 2017

Białe, bajkowe, śnieżne Święta;)

Druga moja propozycja świątecznego boxa jest zupełnie inna - tym razem postawiłam na takie wymarzone, bajkowe białe Święta, których daaawno już u nas - tutaj w centralnej Polsce nie było...

Pamiętacie kiedy ostatnio były białe święta? Padał w Wigilię śnieg? - ja nie pamiętam:(

ale może ten box chociaż trochę tą cudowną białą atmosferę odda;))


bazę wykonałam tym razem na papierze w kolorze błękitnym, ozdobiłam ją papierem z kolekcji Me to You Happy Jolly Christmas


na górze umieściłam kolejną własnoręcznie wykonaną poinsetię w kolorach niebiesko seledenowo srebrnym, dodałam też pasujące gałązki srebrne, białe i niebieskie



w środku znalazły się sanie św. Mikołaja załadowane prezentami i mknące po śniegu




boki sań dodatkowo "zmroziłam" za pomocą embossingu na gorąco i połyskującego błękitnego proszku


na ściankach tekturki Scrapka (Anemone) z bałwankami



w tym cudny shaker box, w którym zatopiłam niebieski gruby brokat i błękitne mikrokulki





Box zgłaszam na wyzwania:

Scrap'n'Skill:


oraz Białych Kruczków:


I jak Wam przypadła do gustu taka bajkowa forma boxa świątecznego? Jest biało i nastrojowo? Macie ochotę - tak jak ja - porzucać się śnieżkami?:) albo ulepić bałwanka?:)

6 komentarzy:

  1. box bardzo śnieżby, a ja bardzo chętnie umówię się z tobą na bitwę na śnieżki :) dziękuję za udział w wyzwaniu scrap'n'skill

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zimowe pudełeczko. I u nas nie ma śniegu - tak gdzieś bardziej w stronę Zakopanego...
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrap'n'Skill - DT Aneta.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja chętnie ulepiłabym bałwanka, póki co podziwiam Twoją śnieżną, zimową pracę. Ślicznie wyszedł Ci ten boxik. Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrap'n'skill, pozdrawiam i życzę powodzenia.Inka-art

    OdpowiedzUsuń
  4. Prezentuje się pięknie. Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrap'n'skill i włożony wysiłek w wykonanie pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię świąteczne pudełka :) Dziękuję za udział w zabawie Białych Kruczków.

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocza, zimowa praca! Ślicznie się prezentuje pudełko:) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Białe Kruczki :)

    OdpowiedzUsuń