niedziela, 24 grudnia 2017

Świątecznie choinkowo;)

W tym roku popełniłam kilka boxów typowo świątecznych i chciałam Wam przynajmniej dwa z nich pokazać - pierwszy z nich - tradycyjny - z choinką w środku:


bazę wykonałam w tradycyjnym ciemnozielonym kolorze, a do jej ozdobienia na wierzchu użyłam ślicznego papieru z kolekcji North Pole - Craft and You Design


na górze znalazła się Poinsetia mojej własnej produkcji, kilka gałązek sosnowych wyciętych wykrojnikiem i kilka czerwonych kuleczek





a w środku - choinka;)



wykonana w całości przeze mnie - na bazie w kształcie stożka i z wykorzystaniem dziurkacza - gałązki 


na koniec choince dołożyłam bombek - czerwonych i złotych



w środku bazę stanowił papier z kolekcji Lemoncraft - Christmas Carols


i dodatki ze Scrapka



w tym cudowny shaker box - kula, w której zatopiłam poinsetie i trochę czerwonych i zielonych gwiazdek:)


Box zgłaszam na wyzwania:

Essy - floresy:


oraz Bloomcraft:


I jak Wam się podoba tradycyjne wydanie świątecznego boxa?:))

7 komentarzy:

  1. Jestem pod wrażeniem choineczki - urocza! Dziękuję za udział w Essowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny box. Dziękuję za wspólną zabawę z Essy-floresy.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny, elegancki box. Świetne są te nasycone kolory. Bardzo dziękuję za udział w essowym wyzwaniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaskakujący środek 😊 dziękuję za udział w essowym wyzwaniu 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny box i choineczka. Dziękuję za udział w wyzwaniu na essowym blogu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uroczy box :) Dziękuję za udział w Essowym wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Box to forma bardzo pracochłonna. U Ciebie widać, że sporo pracy w niego włożyłaś i jest efekt! Dziękuję za udział w wyzwaniu BloomCraft.

    OdpowiedzUsuń