środa, 14 marca 2018

Wiosenny pudełkowy album roczkowy:)

Dzisiaj chciałam się z Wami podzielić moim najnowszym dzieckiem - albumem na roczek dla chłopca:)

album jest wiosenny, ukwiecony, zielono - niebieski albo niebiesko - zielony (w zależności od interpretacji;P) i zrobiony w formie pudełka:)

jest duży, obszerny i pomieści bardzo dużo zdjęć, wspomnień, pamiątek - małych skarbów:)
dla wytrwałych, którzy dojadą do końca posta i obejrzą wszystkie zdjęcia - niespodzianka - filmik z moim skromnym komentarzem:))

UWAGA!!! - zdjęć jest baardzo dużo!!!:)



centrum okładki stanowiła ramka ze zdjęciem za szkłem i napis "Mój pierwszy album" - tekturka potraktowana kilkoma warstwami lakieru bezbarwnego i na koniec dwukrotnie embossingiem na gorąco:) oraz dwie kompozycje kwiatowe:


cały album wykonywałam korzystając z kolekcji Forst Edition - It's a boy - ale znalazło się tam też trochę papierów z kolekcji Echo Park, Lemoncraft, Magiczna Kartka czy Graphic45


na grzbiecie umieściłam shaker boxa - grzechotkę z Filigranek, którą potraktowałam embossingiem na gorąco:





Moje kwiatowe kompozycje - trzy rodzaje listków z wykrojników i kwiatki WOC (róże w różnych rozmiarach i sweethearty)





A oto i czas na środek:


album zbindowałam metodą hidden-hinge, w każdej z 5 kart znalazły się dodatkowo karty oznakowane cyferkami na zdjęcia z każdego kolejnego miesiąca życia:


miejsce na zdjęcia z okresu ciąży:


i kopertka na USG:


karta z metryczką otwierana w obie strony, w środku poziomy waterfall:


kolejna karta otwierana w bok, na niej dwie kieszenie na maty, tagi i książeczka na zdjęcia:



kolejna karta - na środku książeczka otwierana do góry i w dół, pod spodem karty otwierane na obie strony i do góry: 


do tagów dodałam jeszcze później wstążeczki, tego już na zdj nie widać, ale są;)


kolejna kartka to taki belly bend, ale dodatkowo otwierany w obie strony, a pod spodem książeczka na zdjęcia z Wielkanocy, z tagami:




kolejna karta - przewiązana wstążką - otwierana do góry i do dołu:


kolejna - z zakładką - zamknięciem z prawej strony - otwierana dwukrotnie w lewo:




następna karta to grubsza koperta, w środku maty na zdjęcia:


kolejna karta - dwie kieszenie, a w nich książeczka i dwie maty na zdjęcia z ramkami - na pierwsze wakacje maleństwa:




kolejna strona - na środku wysuwane karty do góry i w dół, pod spodem karty otwierane na boki i miejsce na zdjęcia ze świąt Bożego Narodzenia:




ostatnia karta otwierana do góry, a na niej, na wierzchu waterfall otwierany w ewo:



na kładce tylnej - książeczka z miejscem na zdjęcia z chrztu:



i jeszcze raz - w każdej karcie - dodatkowa karta na dokumentowanie kolejnych miesięcy życia Maleństwa:



A oto i obiecany filmik:


Album zgłaszam na wyzwania:

- EgoCraft - "Kwiaty" - kwiaty, które nie tylko stanowiły myślę, że bardzo fajną i ciekawą ozdobę okładki, ale również przewijały się jako motyw w całym albumie:)


Wyzwania nie-kartkowe - "Pudełko na skarby" - myślę, że ten album pomieści bardzo dużo skarbów!:))


oraz Scrap shop - "Zielono mi" - w całym albumie znalazło się sporo zielonych akcentów, nie jest on typowo niebieski jak większość moich chłopięcych prac scrapowych - tym razem było mi "zielono";))


Dotrwaliście do końca?:)) jak Wam się album podoba?:))

6 komentarzy:

  1. WOW! Jestem pod wrażeniem, ale bogaty i nieszablonowy album :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu egoCraft.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękujemy za udział w naszej zabawie

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wykonany album! Dziękuję za udział w zabawie egoCraft:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Madziu, miło było przeczytać Twoją prezentację na TDZ i dowiedzieć się, że jesteś z Łodzi :) Jeśli szukasz kontaktu z "szalonymi" rękodzielniczkami właśnie z Łodzi zapraszam do naszej bardzo lokalnej grupy na fb... szukaj "sŁodziaki", odpowiedz krótko na pytanie i dołącz do nas :) pozdrawiam Beata :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny , pomysłowy album. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-).

    OdpowiedzUsuń
  6. 52 yr old VP Accounting Abdul Candish, hailing from Rimouski enjoys watching movies like "Trouble with Girls, The" and Magic. Took a trip to Historic Fortified Town of Campeche and drives a Ferrari 400 Superamerica. zobacz tutaj

    OdpowiedzUsuń