czwartek, 3 maja 2018

Scraptubowa wymianka 8 - junk journal

Bardzo dawno mnie tutaj nie było... faktycznie... za co bardzo Was przepraszam, ale... obiecuję poprawę!:)) mam zamiar nadrobić zaległości z ostatnich dwóch miesięcy w najbliższym czasie...

A dzisiaj chciałabym Wam się pochwalić junk journalem jaki otrzymałam w scraptubowej wymiance od Dominiki. To była moja pierwsza w życiu wymianka - uważam, że niezwykle udana:))

Sami zobaczcie jaki piękny, vintage'owy journal, bardzo stylowy i efektowny:













a oto i krótki filmik, jaki nagrałam z oglądania paczuszki, którą dostałam od Dominiki - nie tylko journala ale też paru cudownych przydasi - zobaczcie sami:



a już niedługo pokażę Wam mój junk journal, jaki zrobiłam w odpowiedzi Dominice:))

Pozdrawiam Was serdecznie!:))

2 komentarze:

  1. Uwielbiam Junk Journale ... fantastyczny jest!

    OdpowiedzUsuń
  2. 48 year old Software Consultant Arri McFall, hailing from Dolbeau enjoys watching movies like "Outlaw Josey Wales, The" and Creative writing. Took a trip to Brussels and drives a Mazda5. blog tutaj

    OdpowiedzUsuń