poniedziałek, 4 listopada 2019

Coś specjalnego dla Małego Fana autek

Dzisiaj chciałam Wam zaprezentować album, który powstał już jakiś czas temu, tylko tak jakoś nie składało się, żeby zamieścić wpis na blogu...

ostatnio w ogóle mało czasu na cokolwiek, moja cudowna pracownia cały czas pracuje i wykonuje przeróżne projekty, nie ma mnie tutaj, właśnie dlatego... ale na bieżąco staram się publikować tutaj, także nie jest tak że mnie nigdzie nie ma :P

ale do rzeczy! ;P

oto i mój album dla chłopca - duży, rozbudowany, z motywem przewodni - którym były autka.
Generalnie album nie jest tylko dla małego Szkraba, ale ma charakter rozwojowy - to album od narodzin do dorosłości i też papiery z każdą kartą są coraz "poważniejsze"

Zobaczcie sami:


sama okładka, ze względu na rozwojowy charakter albumu - również jest "poważniejsza", nie znalazły się na niej żadne dziecinne czy bajkowe elementy, myślę, że wyszła prosta, ale charakterna - z papierów Craft o'clock "Mój Skarb Chłopczyk" - chyba już ostatnich na rynku, kupowałam m.in. na Dolnośląskim Zlocie Scrapbookingowym w lipcu - na stoisku producenta ostatni zestaw...


na środku ramka na zdjęcie i imię Wojtek - wykonane chorągiewkami od Craft Passion - miałam przyjemność właśnie w lipcu zamówić (w końcu!) wykrojnik - alfabet z polskimi znakami - i wiecie co?... to była jedna z moich najlepszych scrapbookingowych decyzji - poważna inwestycja, ale naprawdę warta przeprowadzenia <3


z boku okładki jeszcze małe tekturowe autka od Fabryki Weny


z tyłu moje logo, grzbiet zabezpieczony papierem okładkowym Craft o'clock - który również serdecznie polecam, chyba jeszcze lepszy od tapety :)


pierwsze dwie strony - wewnętrzna okładka i pierwsza karta - to papiery First Edition - "It's a boy"

całego systemu otwierania kart nie będę Wam omawiać - na dole zamieszczam filmik, gdzie album jest dokładnie pokazany :)


następne dwie strony to papiery Bloomcraft - "ToyStory" - przyznam Wam się, że o tych papierach nie miałam zielonego pojęcia - na szczęście istnieje grupa na Facebooku - "Poradzimy sobie" i to dzięki niej w ogóle na te papiery natrafiłam - i był to strzał w dziesiątkę! Ponownie tekturki od Fabryki Weny 


Następne dwie strony to papiery Disney'a w "Auta", a konkretnie ze Złomkiem i McQueenem :) - kupione w Na Strychu (ogromny blok 150 papierów w bajki "chłopięce")
Papiery mega cienkie (jak blok rysunkowy...), trudno się z nimi pracuje, ale na szczęście efekt bardzo fajne :)


następne 2 strony to papiery Altair Art - "2 the moon and back" - papiery, które się pojawiły akurat jak projektowałam tenże album - jakby dla niego stworzone ;P
świetnie wpisały się w klimat!


dalej mamy papiery z kolekcji Craft o'clock - "Mój Skarb Chłopczyk", dodatkowo "podrasowane" autkami - naklejkami, kupionymi w hurtowni papierniczej:)


dalej znowu Craft o'clock - tym razem z kolekcją "Childhood Cryons" - rewelacyjne, wyraziste papiery, wzbogacone znowu o naklejki i autka z wykrojnika :)


Ostatnie dwie strony (strona i okładka tylna wewn.) to papiery z dwóch kolekcji First Edition - "Travel Notes" i "Man made"


A całość prezentuje się tak:

I jak wrażenia? :)

Dajcie koniecznie znać w komentarzach :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz