wtorek, 24 maja 2016

Komunijnie - zaproszenia i podziękowania

Tak jak obiecałam - dzisiaj zaczynam posty "komunijne" - pokażę Wam najpierw zaproszenia oraz podziękowania dla gości, a jutro - exploding boxy w kilku wersjach:)

A zatem - zaproszenia:)

Miały być dla chłopca - więc stworzyłam 4 projekty:


 
ostatecznie zaś z powyższych powstał piąty projekt:

 
w sumie było 12 zaproszeń, każde na papierze perłowym białym, z elementami z wykrojników: biały prostokąt (papier stare płótno), gałązki biała i zielona, kawałek gałązki bluszczu  złote słowo zaproszenie, do tego niebieskie kwiatki z dziurkacza wypełnione perełkami w płynie i dwa paski dżecików w kolorze srebrnym





 
na wzór zaproszeń wykonała również podziękowania dla gości:




 
powstały zatem mini exploding boxy z grafikami komunijnymi i słowami podziękowań w kółeczkach, na zewnątrz zaś użyłam tych samych dżecików, tyle że nie tylko srebrnych, ale i niebieskich, dodałam też uroczy akcent w postaci kokardki  kolorze jasnym błękitnym.

 
 
Podobają się?:)
Pozdrawiam.

3 komentarze:

  1. Ale naklad pracy. Nowy blog jej widzę, a Ty masz już poważne duze zamówienia, to dobrze. Też bym tak chcialas, ale maluchy mnie stanie ograniczają. Głową piękna pomysłów, aż spać czasem przez to nie mogę, a nie ma kiedy tworzyć na bieżąco, dlatego głównie robię na swoje potrzeby, choc tegoroczne prace komunijne byly na zamówienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale mi tu błędy powyskakiwały :) się mysle, ze się domyślasz wszystkiego :) pozdrawiam

      Usuń
  2. 25 years old Assistant Media Planner Isabella Chewter, hailing from Thornbury enjoys watching movies like "Flight of the Red Balloon (Voyage du ballon rouge, Le)" and Model building. Took a trip to Gondwana Rainforests of Australia and drives a Econoline E150. zasob

    OdpowiedzUsuń