czwartek, 12 maja 2016

Życie zaczyna się na emeryturze...;)

Dzisiaj króciutko, bo już późno, a rano trzeba wstać....;)

ostatnio miałam okazję być na pożegnaniu mojej Pani Kierownik z poprzedniej pracy - i z tej okazji popełniłam pamiątkowy Exploding Box - punktem centralnym był koszyk z kwiatkami, całość utrzymana w kolorystyce ciepłej jesiennej - brązy, pomarańcze i krem..., wykorzystałam również papier z motywem zegarów. Na wieczku znalazł się napis "Życie zaczyna się na emeryturze" i drobny stroik z kwiatków, pomarańczowej organzy, złotej siatki i uroczych koralików na metalowym pręciku.







Mam nadzieję, że się spodobał - nieskromnie powiem, że przy wręczaniu zrobił "małą furorę";))

Pozdrawiam Was serdecznie i... Dobranoc:))

2 komentarze:

  1. Pudełeczko cudowne!!!! Czy istnieje jakakolwiek szansa na wykonanie przez Panią podobnego??? Moja koleżanka również odchodzi na emeryturę i chciałabym jej podarować to cudowne dzieło sztuki :) Proszę o podanie adresu e-mail, żebym mogła się z Panią skontaktować we wiadomości prywatnej.

    OdpowiedzUsuń
  2. 47 year old Sales Associate Allene O'Hannigan, hailing from Winona enjoys watching movies like "Trouble with Girls, The" and Skimboarding. Took a trip to Gondwana Rainforests of Australia and drives a VS Commodore. strona domowa

    OdpowiedzUsuń