czwartek, 15 grudnia 2016

Bożonarodzeniowe bombeczki:-)

Dzisiaj pierwszy z kilku świątecznych wpisów - bombeczki:)
bo co innego robi rękodzilniczka przed Swiętami, jak nie bombki?:))

pokażę Wam swoje - decoupage'owe, ozdabiane od środka z użyciem spękań jednoskładnikowych:))


w procesie postprodukcji: zabezpieczałam wewnątrz każdą bobkę o średnicy 12 cm klejem z werniksem, przyklejałam serwetkę i posypywałam sypkim brokatem, następnie, jak wyschło - nakładałam preparat do spękań jednoskładnikowy. Po kolejnym oczekiwaniu na przeschnięcie - farba biała lub kremowa. Gdy wyschło i popękało - wypełniałam całość farbą w pasującym kolorze: złotym, srebrnym, czerwonym, zielonym, niebieskim...
na koniec - po złożeniu bobek - zakrywałam miejsce łączenia połówek wstążeczkami i dodawałam kokardki:))


Bombka z misiem - widoczna poniżej - miala 18 cm średnicy, dodałam do niej dodatkowo podwojną kokardę przymocowaną na klej na gorąco:) - bombka wraz z tą z dzwoneczkami (na jednym z dalszych zdjęć) - poszła na aukcję charytatywną na rzecz Dzieci z Domu Dziecka:) - obie zostały wylicytowane za łączną kwotę 750 zł - z czego nieukrywając - jestem dumna!!!!:))))



Dalej bombki o  średnicy 12 cm:









I wszystkie tegoroczne razem:



I jak się podobają:)) Pozostając w świątecznym klimacie rękodzielniczych przygotowań i całego mnóstwa roboty - pozdrawiam Was bardzo serdecznie i bardzo kraftowo:))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz