piątek, 16 grudnia 2016

Kalendarz adwentowy:)

Już połowa grudnia za nami, 16 okienek w naszych kalendazach awentowych otwartych...
dzisiaj chciałam Wam pokazać swój kalendarz - przygotowany dla Rodziców, a zatem większość upoinków, które znalazły się w środku jest podwójnych - zobaczcie sami:


mój kalendarz stanowią 24 małe upominki, popakowane w różne rotebki i papier prezentowy i z przyczepionymi numerkami;))


calość ulokowałam w drewnianym koszyu z serduchami, ozdobionym przeze mnie metodą decoupage w śliczne świąteczne muffinki:





same pakunki wyglądały tak:


całość opakowana została (dzięki pomocy Salopnu kwiatowego Interflora Łódź) w folie i śliczną czerwoną kokardkę i wręczona 01 grudnia - zamiast w Mikołajki - tak by zacząć kalendarz od 1.



a co jest w środku?:)) - powinno zostać moją słodką tajemnicą;)) - ale - pokażę Wam!:)))


Świątecznie pozdrawiam!!!:))

1 komentarz:

  1. 20 yr old Structural Analysis Engineer Jilly Rixon, hailing from Brandon enjoys watching movies like Los Flamencos and Puzzles. Took a trip to Royal Exhibition Building and Carlton Gardens and drives a Ferrari 250 LWB California Spider Competizione. przejsc do mojego bloga

    OdpowiedzUsuń