poniedziałek, 5 grudnia 2016

Na pięciolini uczuć:)

Drodzy Czytelnicy:))

dawno nie tu nie było, ale obiecuję poprawę:) - ostatnie tygodnie spędziłam na leczeniu kręgosłupa, który zaczął się buntować od ciągłego siedzenia przy biurku... jest lepiej i mam nadzieję, że już tak zostanie:) ale... przez te kilka tygodni nic nie tworzyłam, bo nie podchodziłam nawet do biurka... siedząca praca + siedzące hobby - to nie jest dobre połączenie, dlatego teraz - oprócz rękodzieła, zaczęłam jeszcze chodzić na kurs tańca;)

no ale... dość o zdrowiu - lepszym czy gorszym;) - pora na crafting!:) - a pomysłów mam całe mnóstwo i generalnie  grudzień będzie baaardzo pracowity!:)) już niebawem pokażę swoje aktualne, głównie świąteczne projekty:)

tymczasem chciałam zaprezentować Wam ślubnego boxa - z fortepianem w środku, romantycznego i eleganckiego:












I jak podoba się takie wydanie ślubnego boxa?:))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz