czwartek, 10 sierpnia 2017

Niebieskie, miłosne klimaty:))

Kolor na lato?
a jaki Wam się najbardziej kojarzy z latem? - błękit nieba, lazur morza czy oceanu, żółtość słońca, ciepłe pomarańczowo - czerwone klimaty jego zachodu czy soczysta zieleń? a może róż, niewątpliwie silnie związany z bardzo wieloma kwitnącymi latem kwiatami?:)

chciałam letnie klimaty i wybrałam... niebieski:)

zrobiłam exploding box na ślub, który odbędzie się w najbliższą sobotę:))
 niebieski, na błękitnej bazie, ozdobiony pięknym papierem LemonCraft z kolekcji Gossamer Blue (https://lemoncraft.pl/shop/pl/gossamer-blue/4502-dwustronny-papier-do-scrapbookingu-gossamer-blue-01.html?search_query=gossamer&results=11)

Zobaczcie sami:



na wieczku dodałam jeszcze trochę tej soczystej, trawiastej zieleni w postaci rafii i sweetheartów oraz kilka różyczek:)








w środku umieściłam limuzynę z Crafty Moly, która mnie po prostu urzekła - jest wyjątkowa!:)







Box zgłaszam na wyzwania:

1. Manuny - "Lazurowe Love"


oraz 


2. LemonCraft - "Blue Summer" (moodboard):



I jak wrażenia? Poczuliście lato tak jak ja?:))

7 komentarzy:

  1. super wygląda rafia, naturalny i soczysty element :) Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Manuny, Pozdrawiam serdecznie, Scrapelka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo klimatyczny - dziękuję za udział w wyzwaniu Manuny <3 Ki

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny box :) Dziękuję za udział w lazurowym wyzwaniu Manuny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne pudełeczko :-)
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w wyzwaniu Lemoncraft.

    OdpowiedzUsuń
  5. Beauty! Such a gift no one will refuse))) Thank you from LemonCraft

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny box :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Lemoncraft :)

    OdpowiedzUsuń
  7. 35 years old Paralegal Hedwig Burnett, hailing from Sault Ste. Marie enjoys watching movies like Only Yesterday (Omohide poro poro) and Hunting. Took a trip to Heritage of Mercury. Almadén and Idrija and drives a 3500 Club Coupe. moja strona

    OdpowiedzUsuń