czwartek, 17 sierpnia 2017

Z sercem...

Dzisiaj inaczej... i w ciągu następnych - myślę że - 2 tygodni;) tak to już tutaj będzie trochę inaczej;))

a jak? - a no zaczynam się bawić w retrokraftshopowe klimaty, konkretnie - industrialnie, rdzawo i myślę, że baaaardzo ciekawie.

Dzisiejszy post to mój udział w wyzwaniu na 5, ale o tym za chwilę;)

A najpierw - powiem Wam jak baaaaaaardzo nie mogę się doczekać przyszłego tygodnia i możliwości zamówienia najnowszej nowości RetroKraftShopu - czyli retrokita!:) otóż Kit o bardzo pasującej dla mnie nazwie "Fabryka Rdzy" miał swoją premierę w tym tygodniu, ale ja niestety najpierw muszę poczekać na wypłatę - czyli innymi słowy marzenia sobie, a proza życia sobie...
No nic... nieważne... najważniejsze, że kit (możecie go kupić tutaj: http://www.retrokraftshop.pl/pl/3676-retro-kit.html) jest po prostu cudowny i wyjątkowy i daje tyyyle możliwości, że coś niesamowitego. Jak tylko go dostanę w swoje rączki będę tworzyć, a Wy - Moi czytelnicy będziecie mogli popatrzeć jak się z nim rozprawiłam i jak zinterpretowałam te wyjątkowe materiały... Oj taaak... pomysłów jest co nie miara:)

a tymczasem - zainspirowana RetroKite, choć jeszcze bez niego, postanowiłam wziąć udział w wyzwaniu Retro Teamu - wyzwaniu na 5:

zadaniem było stworzenie pracy według wytycznych - praca musiała zawierać:

- 5 różnych mediów: gesso, żel, farby, woski, mgiełki itp. ta sama farba w dwóch kolorach jest liczona jako 2 media

- 5 różnych ozdób: metalowe, szklane, plastikowe, odciśnięte z formy, skarby uratowane przed wyrzuceniem - pełna dowolność

- 5 różnych słów (mogą się powtarzać)

I jeszcze 5 rzeczy, z których można korzystać w dowolnych ilościach (ale nie trzeba):
gaza, sizal, kuleczki 3d, klej i sznurek.

A zatem stworzyłam taki oto tag:


użyłam 5 mediów: mixedmedia pasty Stamperii, heavy body gel Pentartu, farby Rusty Viva Decor w kolorze pomarańczowym oraz farb w kolorach czerwonym i brązowym;

5 ozdób: dwóch różnych zębatek, strzałki, liści, obrazka z sercem pochodzącego z papieru z kolekcji Holmes in Love UHK Gallery - potraktowałam tą wytyczną dosłownie - użyłam 5 sztuk ozdób, a nie 5 rodzajów;)

5 słów: "najważniejsze jest dla oczu niewidoczne" - to oczywiście cytat z "Małego Księcia"

i jeszcze kilku rzeczy z grupy tzw. dozwolonych: sznurka, sizalu, kleju


bazę taga wykonałam z beermaty pokrytej papierem we wzór starch desek, którą wycięłam wykrojnikiem Sizzix (tagi), użyłam szablonu zrobionego z innego wykrojnika Sizzix (tła  mur) - stworzyłam murek za pomocą pasty mixedmediowej Stamperii, później potraktowałam mój mur farbami - czerwoną i brązową, a gdzieniegdzie dodatkowo podkreśliłam go heavy body gelem Pentartu. 

Brzegi taga potraktowałam farbą rusty Vivy Decor oraz ciemno brązową farbą


pod obrazkiem znalazło się jeszcze trochę sizalu, który upaprałam brązową farbą, a także listki - przemalowane na czerwono i podobnie jak brzegi obrazka - potraktowane delikatnie heavy body gelem!:))


w miejscu gdzie jest dziurka na sznurek do zrobienia z taga zawieszki użyłam szablonu - kleksa, który wykonałam za pomocą farby rusty Vivy Decor; zębatki i strzałkę też pordzewiłam;)


obrazek podkleiłam czerwonym papierem i potraktowałam na brzegach heavy body gel dla dodania mu głębi;)

miało być zarówno zardzewiale, jak i lekko krwiście - w końcu to serce - żywy organizm!:))


Banerek wyzwania:


I jak podoba Wam się mój tag?

1 komentarz:

  1. Jest rdzawo i krwisto :D Ekstra! Bardzo dziękuję za udział w moim Retro wyzwaniu ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń