poniedziałek, 19 września 2016

Błękitna kartka ślubna

Kolejna moja kartka ślubna - tym razem wg cardMAPKI przygotowanej przez ArtPiaskownicę:)


wykorzystałam jako bazę błękitny papier perłowy, na wierzchu umieściłam papier imitujący stare deski z popękaną farbą. Wykorzystałam grafikę z młodą parą znalezioną w internecie, napis "Pamiątka Ślubu" 


 użyłam również białej gazy jako warstw pomiędzy jednym, a drugim papierem, wierzchni papier dodatkowo postarzyłam przetarciami brzegów



dodatkowo wykorzystałam dwa rodzaje tasiemek - białą i granatową, z której zrobiłam podwójną kokardkę, dodałam dżety oaz małe metalowe ćwieki...



Pracę zgłaszam na wyzwanie ArtPiaskownicy:


4 komentarze:

  1. Piękna kartka, dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawa interpretacja mapki.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ klimatyczna, dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy. Pozdrawiam Daga

    OdpowiedzUsuń
  4. 29 year-old Systems Administrator II Xerxes Laver, hailing from Campbell River enjoys watching movies like Iron Eagle IV and Netball. Took a trip to Coffee Cultural Landscape of Colombia and drives a Ferrari 400 Superamerica. kliknij teraz

    OdpowiedzUsuń