poniedziałek, 19 września 2016

Ślubny obrazek:)

Pierwszy w moim wykonaniu - i na pewno nie ostatni, bo frajdy baaaardzo dużo przy produkcji - LO.
Podobrazie było moim skromnym prezentem dla Młodej Pary w dniu ślubu.

LO utrzymałam w kolorystyce fioletowo - seledynowej (turkusowej), z efektem rdzy na brzegach i mnóstwem dodatków m.in. metalowych - starałam się skorzystać trochę ze stylu steampunk, z którym bawiłam się po raz pierwszy:)
Całość prezentowała się tak: <UWAGA - tym razem baaardzo dużo zdjęć;)>


koronka barwiona na kolory tła - przechodzące płynnie z jednego do drugiego:


tekturka CraftyMoly - dwa serducha z gałązkami, pomalowana w kolorach fioletowo - seledynowych, pociapana brokatem


Napis "Power of Love" - przygotowany tak samo jak serducha, dodałam również tarczę zegara:


różyczki w kilku odcieniach fioletu - papierowe i epoksydowe w kolorze seledynowym, dodałam też kilka dżetów, skorzystałam z barwionej na fioletowo gazy, użyłam również gałązki z przezroczystymi kryształkami:


użyłam pasty pękającej dwuskładnikowej Pentart, kratkę zrobiłam za pomocą szablonu, bead pastą Pentart - przezroczystą pastą ze szklanymi drobinkami, wszędzie znalazły się też malutkie serduszka drewniane - pomalowane farbami i posypane brokatem:






materiałowe kwiatki - pomalowane stosownymi kolorami, metalowe listki:



znalazło się również miejsce na fioletową serwetkę:


A teraz mini DIY - czyli jak to powstawało krok po kroku:)


najpierw przygotowałam sobie tło za pomocą serwetki przyklejanej w różnych miejscach, pomarszczonej - bo zależało mi na fakturze bardziej niż na wzorze:


brzegi pomalowałam białym gesso Pentart i posypałam dość obficie proszkiem do efektu rdzy tej samej firmy, środek gąbeczką popaprałam na seledynowy kolor, a z prawej i lewej strony położyłam step 1 pasty pękającej Pentart:


na step 1 położyłam następnie step 2, a proszek do efektu rdzy potraktowałam trzema odczynnikami w płynie do efektu rdzy Pentart i... poszłam spać:))


a rano wyglądało to tak:


efekt rdzy wzmocniłam pastami postarzającymi: złoto antyczne i miedź, spękaną farbę potraktowałam woskiem we wściekle fioletowym kolorze i trochę grafitową, dodałam kawałki gazety, pomalowaną wcześniej koronkę, gazę zabarwioną tym samym fioletowym woskiem, serwetkę, za pomocą szablonu zrobiłam kratkę w kilku miejscach, a całość pochlapałam jeszcze seledynową farbą:


po tym jak przygotowałam tło zaczęłam nakładać dodatki - zdjęcie, postarzone na bokach, przyklejone na tło w mocno turkusowym kolorze, metalowe dodatki, kwiaty papierowe i metalowe - innymi słowy wszystko to, co widać na zdjęciach na samej górze posta:)))

Pracę zgłaszam na wyzwania:

13arts:


7 Dots Studio:


oraz wyzwanie Scrapka:




Ciekawa jestem Waszych wrażeń:))

9 komentarzy:

  1. Lovely work with so many details!! Love every single detail of it…Good luck and thank you for joining us at 7dots.

    OdpowiedzUsuń
  2. Love it !!!! Thanks for playing at 7dots studio challenge ❤️

    OdpowiedzUsuń
  3. Really beautiful project! Love all textures. Thank you for playing with the 7 Dots Studio Challenge.

    OdpowiedzUsuń
  4. Beautiful! Thank you for joining us over at 13@rts for our challenge xx

    OdpowiedzUsuń
  5. Beautiful layout, I love all the details!! Thank you for joining us over at 13@rts for our challenge :)

    OdpowiedzUsuń
  6. What an interesting color combo and great project! Thank you for joining 7 Dots Studio challenge - hope to see your work in the new challenge as well! Thank you also for the steps!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka . Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. A my Magdo dziękujemy za piękny prezent :))) :*

    OdpowiedzUsuń
  9. 49 year old Executive Secretary Oates Becerra, hailing from Chatsworth enjoys watching movies like My Gun is Quick and Community. Took a trip to Abbey Church of Saint-Savin sur Gartempe and drives a Chevrolet Corvette L88. znajdz to

    OdpowiedzUsuń