czwartek, 8 września 2016

Wrześniowo lawendowo...

Nadszedł czas na moją ukochaną lawendę...
wykonałam ostatnio dwa jednakowe exploding boxy, które zostały wręczone jako podziękowania dla Rodziców od Państwa Młodych podczas ich ślubu.
Utrzymany został w delikatnych fioletach, w lawendowym klimacie, bowiem w takim klimacie utrzymany był cały ślub i wesele.
A zatem, żeby nie rozpisywać się za bardzo - zdjęcia:


na wierzchu znalazła się delikatna fioletowa wstążka, kremowa szarfa z napisem "Kochanym Rodzicom" oraz bukiecik oryginalnej suszonej lawendy - wiecie jak pachniało w domu jak ją przyklejałam na klej na gorąco?;)) cudowna!!!:))




całość ozdobiłam papierem z kolekcji Lavender Garden (znajdziecie go tutaj: http://scrapkowo.pl/shop,bloczek-papierow-30x30-cm-lavender-garden,2653.html)



2 środku dwa odcienie fioletu - ciemniejszy jako baza z serduszkami pomiędzy ściankami o wymiarach 11x11x11 cm, jaśniejszy w środku - o wymiarach 10x10x10 cm. Na ściankach bazy umieszczone zostały zdjęcia Państwa Młodych z przedślubnej sesji wykonanej na polu lawendy, na wewnętrznych ściankach umieściłam kalendarz z datą ślubu, tekst podziękowań podzielony na dwie ścianki oraz serce w kolorze lawendowym, a na nim imiona Młodych.


po środku każdego boxa umieściłam sztalugę z mini podobraziem (o wym. 8x8 xm), na którym zamieściłam zdjęcie Młodych, pod spodem ozdobiłam całość suszoną lawendą (tą samą, która znalazła się na wierzchu całego pudełka)










Pracę zgłaszam na wyzwanie:


oraz na wyzwanie - Tworzę w jednym kolorze - fioletowy:):


Innymi słowy - klimatycznie i lawendowo? Kocham te kolory, tę tonację...
A Wam jak się podoba taki pomysł na lawendę?:)
Pozdrawiam:)

6 komentarzy:

  1. Fantastyczne !!!! Pełne lawendy boxy, prawie czułam jej zapach :-) Bardzo dziękuję za udział we wrześniowym wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiekne boxy:)! i ile sie tu dzieje:)! pozdrawiam cieplo dziekujac za udzial we Wrzesniowym Wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł na wykorzystanie lawendy. Piękne pudełka;) Dziękuję za udział w Lawendowym Wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wkomponowane lawendy w całość pracy :)
    Dziękuję za udział we Wrześniowym Wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę powodzenia w wyzwaniu Tworzę w jednym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nic dodać nic ująć :) pięknie :)Całość bardzo efektowna :) Dziękuję za udział we Wrześniowym Wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń